Математичний урок – змагання
«Додавання і віднімання в межах 100;
табличні випадки множення та ділення;
розв’язування рівнянь та різні види задач.»
3 клас
Тема: закріплення знань з тем «Додавання і віднімання в межах
100; табличні випадки множення та ділення; розв’язування рівнянь та різні види
задач.»
Мета: закріплювати уміння в розв’язуванні прикладів на
засвоєння таблиць множення і ділення; закріплювати порядок арифметичних дій,
вчити знаходити залежність між компонентами і результатами дій, формувати
вміння розв’язувати задачі на
порівняння, удосконалювати навички побудови геометричних фігур; розвивати
логічне мислення, увагу, кмітливість, математичну пам’ять, уяву, фантазію
і культуру математичного мовлення;
виховувати інтерес до математики, бажання бути активним у процесі навчання (
видумувати, пробувати, творити).
Хід уроку
1.
Привітання і організація
класу.
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він незвичний і цікавий,
Гостей багато завітало.
Повернемось обличчям до гостей
І лагідно промовим: «Добрий день!»
- Всі готові до уроку?
- Так.
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно й гарно,
2.
Оголошення теми уроку та
мотивація.
Сьогодні на наш урок прилетіли Мудра Сова і Розумна
Ґава, вони будуть перевіряти набуті вами знання з таких тем, як додавання і
віднімання в межах 100, табличні випадки множення і ділення, розв’язування
рівнянь, виразів і різних видів задач, побудова
геометричних фігур.
3.
Закріплення набутих знань.
А) Хвилинка
каліграфії
Щоб цифри правильно
писати,
З хвилинки каліграфії
треба почати!
Цифри пишу
рівнесенько,
Щоб було
гарнесенько.
Використовуючи цифри 8, 2, 3 записати шість
тризначних чисел так, щоб жодна цифра в числі не повторювалася.
283, 238, 823, 832, 328, 382.
Б) Математичний марафон
- Микола з’їв 9 слив
А шестеро Настуся.
Скільки слив з’їла їхня бабуся? (жодної)
-
Штанга важить 50 кг і ще стільки ж. Скільки важить її
половина? (50 кг)
- Чи може сума двох чисел
дорівнювати їх добутку? ( 2+ 2 = 2*2)
-
По вулиці йдуть 2 тата і 2 сини. Усього троє. Чи може
таке бути? ( так: дід, син, онук)
-
Назви п’ять днів підряд не називаючи їхні імена (
позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра)
-
Сім дельфінів пропливли 14 км. Скільки кілометрів проплив
кожен дельфін? (14 км)
-
Від початку доби хвилинна стрілка зробила 12 повних
обертів. Скільки часу пройшло? (12 годин)
В) Казковий квадрат
|
|
24
|
|
46
|
10
|
30
|
|
|
Записати числа в квадратах так, щоб по вертикалі і
горизонталі одержати 100.
Г) Математичний диктант ( обчислювальний ланцюжок)
56 поділити на 7 (8); помнож на 4 (32); додай 22
(54); поділи на 6 (9); додай 15 (24); поділи на 8 (3); помнож на 9 (27); додай
9 (36); поділи на 9 (4); помнож на 7 (28); відніми 16 (12); поділи на 6 (2);
помнож на 8 (16); поділи на 4 (4). Що вийшло?
Відповідь: 4.
Ґ) Геометринка
1 ряд 2
ряд
Довжина прямокутника 4 см, а
ширина Довжина прямокутника 6 см, а
ширина
складає половину довжини. складає третю частину
довжини. Побудуй цей прямокутник,
знайди Побудуй цей прямокутник, знайди його периметр.
його периметр.
а = 4см
а = 6см
в = 1/2см в = 1/3см
Р = ?
Р = ?
Р = 2* (4+2) = 12см
Р = 2* (6+2)= 16см
Д) Математична атака
Вирази №
1 Д// З
К : 8+69, якщо к = 16, 24, 40, 64, то
= 71, 72,
74, 77.
Рівняння №
443 Д//З
1 ряд 1 і 2 рівняння 2 ряд 3 і 4 рівняння
Х = 8
Х= 8 Х =
18 Х = 3
- як знайти невідомий від’ємник; множник; доданок; множник.
Е)
Рахівничок
Приклади № 1
Свій приклад не записуєте у зошит. У вас повинно
бути 2 стовпика по 3 приклади в кожному. Як виконуємо дії у прикладі якщо є
дужки, множення і ділення?
1 ряд 2
ряд
67 + 4 * 6 = 91 83 – 7
* 4 = 55
(82 – 73) * 9 = 81 6 * 9 + 17
= 71
7 * 8 – 17 = 39 32 : 4
+ 29 = 37
5 * 7 – 19 = 16 (56 – 48) * 5 = 40
(35 – 26) * 6 = 54 34 + 12 : 2
= 40
84 – 3 * 8 + 29 = 89 75 – 3 * 9 +
27 = 75
27 – 81 : 9 + 82 = 100 90 – 81 : 9 + 19
= 100
Є) Скарбниця задач
!!!4 картки для самостійної роботи
Задача № 444
(зведення числа до одиниці) умова на дошці
Читання задачі
- Можемо одразу відповісти
на питання задачі? Чому?
- А можемо взнати скільки
за 1 годину витрачає пального? Якою дією?
- Знаючи, скільки
використовується за 1 годину можемо
взнати на скільки годин вистачить йому 40 л пального? Якою дією?
- Вираз
1)
72 : 9 = 8 (л) – за одну годину
2)
40 : 8 = 5 ( год.)
40 : (72 : 9) = 5 ( год.)
- Дайте повну відповідь до
задачі, а записуємо коротку : 5 годин.
4.
Підсумок уроку, домашнє
завдання, оцінювання.
-
Що повторювали на уроці?
-
Які завдання викликали труднощі?
-
Назвіть компоненти при діленні?
-
Назвіть компоненти при множенні?
Оцінки з коментуванням
Домашнє
завдання
1 ряд
№448, 457
2 ряд
№ 456, 457
Комментариев нет:
Отправить комментарий